Uue Opel Corsa salongis on mõnusalt vaikne

Uue Opel Corsa salongis on  mõnusalt vaikne
Uue Opel Corsa õhutaksitustegur Cd on 0,29 ja seetõttu on salongis mõnusalt vaikne

Uue Opel Corsa salong avaldab muljet mitte ainult materjalide kõrge kvaliteedi ja suure koostetäpsusega. 

Mitmetes testides on tunnustatud eksperdid hinnanud Corsa salongi müraisolatsiooni oma klassi parimaks. Selle taseme saavutamine oli uue Corsa väljatöötamisel Opeli tehnilise arenduskeskuse aeroakustika osakonna peaülesandeks sõiduki kõige varasemast arengustaadiumist alates.

Salongi müra vähendamise juures ei ole oluline mitte ainult heli tugevuse tase salongis, vaid kõigi sõidul tekkinud salongi jõudvate helide (tuul, rehvid, mootor, veermik) harmoonia. See tähendab, et oluline ei ole ainult kasutatavate heliisolatsioonimaterjalide hulk (mass), vaid vältida tuleb ka igasuguseid ebatihedusi, seda eriti uste ja akende juures. Nii on näiteks on õnnestunud Opeli aeroakustikutel välja töötada uut tüüpi kuni kolmeastmelised efektiivsed ukse- ja aknatihnedid, tänu millele õnnestus kõrvaldada olulised müratekitajad. Hästi tehtud, sest efektiivseim viis müra vastu võitlemiseks on ellimineerda see tema tekkekohas. Tuuleklaasi külgmise tihendi ülesandeks on ka vee ja märjalt teelt ülespaiskuva pori ärajuhtimine nii et külgmised klaasid puhtaks jääksid. Ka selle detaili konstruktsioon on lahendatud nii, et ta oleks  efektiivne, kuid ei tekitaks müra.

Tuulemüra tekitavad ka klaasipühkijad, millele optimaalse kuju ja asendi leidmiseks tuli arvesse võtta tuuleklaasi kallet, puhastatavat pinda ja mootorikatte kuju. Klaasipühkijate tööd simuleeriti 3D arvutigraafika ja sellega saavutati nende optimaalne tuulevaba puhkeasend.

Arvestatavat suurt müra maanteekiirusel tekitavad küljepeeglid, mis asuvad esiistmetel sõitjate kõrvadele suhteliselt lähedal. Selleks on aerodünaamiliselt optimeeritud Corsa peeglite kuju, kasutatakse kahekordset tihendisüsteemi peegli jala ja ukse vahel, ning kogu ulatuses on tihendatud peegli korpuse ning -jala vaheline ühendus.

Lõpuks, kui auto kere ja selle disainitavad elemendid olid tuulekanalis paika seatud, tuli inseneridel asuda tegelema nn nähtamatute detailidega. Nii sai uus Corsa endale sileda põhja, kus lisaks mootori ja käigukasti kattele on sõiduk altpoolt kaetud täies ulatuses kuni kuni tagasillani. Sellist lahendust kohtas siiani ainult klass kõrgemates sõidukites.

 

Kõige selle töö tulemusena on Uue Corsa salongis mõnusalt vaikne, kus võib rahulikult omavahel vestelda või nautida Android-Auto ja Apple Car Play ühilduvusega multimeediasüsteemi.

Tagasi
Broneeri proovisõit
Broneeri teeninduse aeg
Küsi hinnapakkumist
Saada päring
Sulge

Loading ...